sâmbătă, 27 martie 2010

Programare - Pasul 1

Sa zicem ca vrei sa te apuci de programare. Dupa ce iti faci curaj, iti faci un playlist misto, pui telefonu’ pe silentios, te pui sa cauti documentatie. In nici 10 minute ai deja tone de articole. Apare acum intrebarea: ce limbaj de programare sa folosesti ?

Aici intervine o mica-mare problema. Ai de ales dintre zeci de limbaje. Te apuci sa cauti pe forumuri, sa ceri pareri in stanga si-n dreapta. La final vei avea urmatoarele recomandari: C, C++, Java, Pascal, etc.

In concluzie, nu ai rezolvat problema. Moment in care vin eu cu solutia: Python. Se poate sa fi auzit de el. Pentru cei care nu stiu, insa, cu ce se mananca il voi descrie cat mai scurt: limbajul cu cele mai naturale instructiuni, cu cel mai curat cod sursa si cel mai usor/repede de invatat.

Evident, am enumerate doar principalele calitati, cele care m-au determinat pe mine sa il incerc. Nu voi intra in detalii acum; daca vrei sa afli mai multe trimite-mi un mesaj sau intra pe site-ul official si convinge-te singur de performantele lui.

Acum ca am ales si mediul de lucru putem sa trecem la treaba. In zilele urmatoare voi incerca sa te invat bazele programarii folosind Python. Tot ce am nevoie din partea ta e rabdare, perseverenta si chef de lucru. Restul vine de la sine.

Pana data viitoare, te salut !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu